FAQ

1. Czy dostanę zaświadczenie o uczestnictwie?
Tak, każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma dyplom uczestnictwa po przedstawieniu referatu lub posteru.

2. Czy moje materiały zostaną opublikowane?
Jeśli uczestnik dostarczy odpowiednią zgodę, jego abstrakt lub artykuł zostanie opublikowany w elektronicznym zapisie pokonferencyjnym (z numerem ISBN).

3. Czy są jakieś nagrody?
Bazując na finansowaniu uczelni i sponsorów chcielibyśmy nagrodzić najlepsze referaty, jednak ostatecznie niech ta informacja pozostanie tajemnicą 🙂

4. Czy przeprowadzacie później publikację prezentowanych prac? Jeżeli tak, czy jest to obowiązkowe dla uczestnika czynnego, który chce wygłosić przemówienie?
Przewidujemy wydanie zapisu konferencji w formie elektronicznej (z numerem ISBN). Opublikowanie artykułu i (lub) abstraktu jest całkowicie dobrowolne.

5. Chcę zamieścić więcej niż jedno swoje zgłoszenie, ponieważ chcę wygłosić prezentację i wystawić poster naukowy. Czy muszę zgłaszać się dwa razy?
Nie. Wybierz opcję z formularza zapisowego mówiącą o właściwych formach uczestnictwa.

6. Czy po konferencji (bądź przed) będzie dostępne np. na płycie CD zapis konferencyjny wszystkich artykułów i czy zapis będzie miał numer ISBN?
Tak, przewidujemy wydanie zapisu konferencji zawierającego artykuły i (lub) ich abstrakty, posiadającego numer ISBN. Opublikowanie abstraktu lub artykułu w zapisie wymaga podpisania zgody na publikację. Formularz takiej zgody jest dostępny do pobrania tutaj oraz będzie dostępny podczas konferencji. Prawidłowo wypełnione i podpisane oświadczenia zbierzemy podczas konferencji. Można je także nadesłać drogą pocztową na adres Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego.

7. Czy można wystąpić z dwoma referatami?
Nie. Chcemy dać jednakową możliwość wystąpienia wszystkim uczestnikom. Sugerujemy natomiast przygotowanie posteru w zamian za drugi referat.

8. Jestem z innego miasta akademickiego lub zza granicy. Czy mogę zgłosić swój udział w konferencji?
Tak, zapraszamy do wypełnienia formularza rejestracyjnego.

9. Czy w trakcie wystąpienia dostępna będzie również tablica, na której będzie można pisać?
Tak, dostępna będzie tablica. Będzie można na niej pisać.

10. Czy są wytyczne dotyczące sporządzenia abstraktu oraz artykułu zamieszczonego w publikacji pokonferencyjnej?
Tak, takie wytyczne będą podane w przygotowanym przez nas szablonie. Prosimy o stosowanie zawartego w nim gotowego stylu formatowania. Więcej informacji dostępnych na stronie z szablonami.

11. Jesteśmy współautorami nadesłanej pracy. Czy nie ma przeszkód ku temu, żeby referat wygłosiły dwie osoby jednocześnie?
Nie ma ku temu przeszkód, jednak z uwagi na ograniczoną ilość czasu prezentacji nie zachęcamy do takiego rozwiązania.

12. Czy można dosłać tytuł i abstrakt prezentacji po rejestracji?
Reszta informacji, które nie zostały zawarte przy rejestracji za pomocą formularza prosimy uzupełniać na bieżąco w terminach podawanych w harmonogramie.

13. Czy udział w konferencji Puzzel jest bezpłatny?
Bezpłatny udział przewidujemy dla uczestników biernych. Uczestnictwo aktywne (poster, prezentacja) objęte jest opłatą wpisową w wysokości 20 zł (dla rejestracji wczesnej) lub 40 zł (dla rejestracji późnej).

14. Nie ładuje mi się formularz zapisowy. Co mam z tym zrobić?
W ustawieniach swojej przeglądarki usuń ciasteczka i wyczyść historię przeglądania dotyczącą naszej strony internetowej.

15. Co obejmuje opłata konferencyjna?
W ramach konferencji Puzzel opłata konferencyjna umożliwia przygotowanie dyplomów uczestnictwa oraz pakietu konferencyjnego, w skład którego wchodzą m.in. teczka, długopis czy drukowany harmonogram konferencji.